Türbanlı Kızı Azdırıp Siktim
Erotik sex hikayeleri
Ben ahmet yaşş 22 ve yanlız arkadaşımdan öğrendiğim kadarıyla türbanlılar fazla çılgın oluyormuş . ve doğru olup oladığnısizlere simdi anlatıcağım . askerden döndükten daha sonra yanlız bakkalda işe başlayınca bakkal sahibinin yanlız fazlabakkalı var ve birine bendeniz bakıyordu arada eşi arada çocukları geliyordu kontrol etmeye yanlız sıkıntı varmı yokmu diye.yine bakkalda yanlızdım erkenden açtıktan daha sonra eksik malları doldurdum ve kasaya geçip film izlemeye başlayıncayanlız baktım patronun yarısı hanife abla . abla dediğime bakmayın patron azıcık sübyenciydi galiba kendisi 51 …
Azınca Kendimi Bahçıvana Siktirdim
Adult Hikayeler
Merhaba arkadaşlar. Kocamla evlendiğimde manken olarak çalışıyoırdum. Ama bana bu işe ihtiyacın yok dedi ve bırakmamı istedi. Ben de onun dediğini yaptım. Gerçekten kocam zengin bir adamdı. Ama zaman geçtikten sonra evde tek başıma sıkılmaya ve kendime yeni eğlenceler aramaya başladım. Çok güzel bir evde çok elit bir semtte oturuyorduk ama ben yine de sıkılıyordum. Tek derdim kuaför icin merkeze gitmekte ve yarin ne giyecegimi secmekteydi. Kocam iyi bir insandi ve beni mutlu etmek icin istedigim hayati sagliyordu.Limitsiz alisveris ve …
Hocama Aşık Oldum Kendimi Siktirdim
Adult Seks Hikayeleri
Selam millet bendeniz 22 yaşlarında üniversitede okuyan yanlız çıtır bayanım. bendeniz hocama baglandığım. olduğum icin okuldan bile ayrılmak istemiyorum. daha evvel hic böyle yanlız sey yaşamamıştım. okuldaki hocama nasıl yanlız aşksa resmen siyah sevdaya tutulmuştum. artik kendımı ona o kadarr kaptırmıştım ki yanlız çeşit kendımı onu düşünmekten alamıyordum. artik dersler falan da umrumda değil sadece aklımda hocam var ve onu elde etmenin yollarını arıyordum. lakin en en sonunda onu bastan çıkartmayı kafama koydum. o güne kadarr kafamda yanlız fazla plan …
Param Yetmeyince Kendimi Taksiciye Siktirdim
Dul Seks Hikayeleri
Merhaba arkadaşlar ben İzmir’den Yelda. 28 yaşında evli bir bayanım. Evlendikten sonra hiçbir işte çalışmadım. Aslında çalışmayı çok istedim ama eşim buna izin vermedi. Eşim kıskanç bir insandır bu yüzden o olmadan doğru düzgün dışarı bile çıkamam. Bende kendime evde oyalanacak bir şeyler bulup onlarla uğraşırım. Bu aralar bu hikayelerle tanıştım ve gerçekten bu hikayelerle tanıştıktan sonra bağımlısı oldum. Bunlardan aldığım cesaretle bende size kendi hikayemi anlatmak istiyorum. Benim hikayemde oldukça heyecanlı ve maceralı umarım okuduktan sonra sizde beğenirsiniz. Okuyan …
Mükemmel Bir Ensest Hikaye
Aile İçi Seks Hikayeleri
Merhaba dostlar bendeniz antalya’dan nazım 51 yaşlarında emekli yanlız bayım. uzun vakittir. buralarda yazılan hayatları dikkatle takip ediyorum. yani bende paylaşmak istediğim yanlız hikayem vardı.. benim yaşadığım hikayemisizinle paylaşmak istedim.. ben hikayem 2 sene evvel yaşandı. 2 sene evvel buyuk bayanım sevgi ile baba hatundairede kalmıştık. karım yakın yanlız akrabasının düğünü icin köyüne gidiyordu biz uzun yolculuğu sevmediğimiz icinkızımla dairede kalmayı tercih etmiştik. yani ikimiz fazla güzel anlaşırdık iletişimimizde fazla iyiydi lakin ben aslıya karşıfazla ceşitli hisler başladı. sevgi 22 …
Azınca Abime Verdim Acımadan Sikti
Abi Sex Hikayeleri
herkese merhabalar. sizlerin ıle paylaşmak istediğim konuya gelmeden önce böyle bi sey yaşadığım icin kesinlikle pişmanlık duymuyorum. sizlere süper bi ensest seks hikayemi anlatmak istedim.. benii yeni öz arkadaşım sikti. evet sizlere ınanılmaz gibi gelebilir lakin öz abime kendımı siktirdim. internette seks itirafları yazılan platformlar olduğunu biliyordum. arama yaparken neden itiraf web sayfasına yazayım ki demiştim. aldığım mutluluğu anlatacağım, anlatırken hissedip ben nasıl zevki aldığımı ifade edebileceğim alan itiraf siteleri değildi seks hikaye siteleri diye düşündüm ve bu sitede paylaşmaya …
Tatilde Azgınlıktan Kuzenimi Siktim
Adult Hikayeler
Arkadaşlar,size yaklaşık 3 hafta önce kuzenimle yaşadığım bir hikayemi anlatıcam; ben 21 yaşında 1.86 boyunda bir üniversite öğrencisiyim kuzenim ise 18 yaşında ve lise sona geçen bir kız ,yaklaşık 1.64 boyunda ateşli bir sarışın. Olayın başlangıcı kuzenimin küçük kardeşime annemin yokluğunda bir günlüğüne bakmasıyla gerçekleşti. Kardeşimi uyuttuktan sonra kuzenimin de kardeşimin beşiğinin yanında uykuya daldığını farkettim . Kuzenim o an gözüme çok savunmasız ve seksi gelmişti. O anda onu uyurken görünce dayanamayıp o sexi vücudunu izlemeye başladım. Eteği kalçasının arasına …
Kafedeki Kızı Evinde Siktim
Adult hikaye
Merhabalar sevgili vidyogi.com okurları sizlere geçen gün başımdan geçen bir olayı anlatmak isiyorum. Saat yaklaşık öğle saatleri gibiydi yanlış hatırlamıyorsam günlerden pazardı ve kız arkadaşımla bi kafede buluşacaktım. kafeye geldiğimde daha o gelmemişti bir süre oturdum. kafe açık hava kafesi olduğu için hava sıcak hissedilir derecedeydi. Hava bayaa sıcaktı ama karşımdaki masa oturan bayan kadar sıcak değildi. Anlamadığım bi şekilde gözleri sürekli gözlerimdeydi bende iletişimi koparmamak için kafamı çevirmiyordum. Bi süre bakıştık ve aniden kalktığını gördüm bana doğru ilerlemeye başladı. …